بهره برداری از نخستین نیروگاه خورشیدی شهرک صنعتی در کشور

صدا و سیما یکشنبه 16 فروردین 1405 - 19:07
معاون سرمایه گذاری و توسعه سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر کشور گفت: شهرک انرژی شال ظرفیت بالایی دارد و نخستین شهرک انرژی در بخش خورشیدی کشور است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون سرمایه گذاری و توسعه سازمان انرژی‌های تجدید پذیر کشور در مراسم افتتاح این طرح گفت: هدف گذاری در این شهرک برای تولید برق ۷۰۰ مگاوات است.

وی گفت: ما باید مدل خوب تامین پایدار برق داشته باشیم و با توجه به ظرفیت خوب کشور و منطقه باید از این ظرفیت استفاده کنیم و شهرک انرژی شال می‌تواند یک مدل و الگوی خوبی در کشور باشد.

محمدنژاد افزود: سرمایه گذاران می‌توانند انرژی تولید شده را علاوه بر تامین برق خود در بورس به فروش برسانند.

معاون سرمایه گذاری و توسعه سازمان انرژی‌های تجدید پذیر کشور افزود: ما باید با مدل خوب تامین پایدار برق داشته باشیم و با توجه به ظرفیت خوب کشور و منطقه باید از این ظرفیت استفاده کنیم و شهرک انرژی شال می‌تواند یک مدل و الگوی خوبی در کشور باشد.

وی عنوان کرد: سرمایه گذاران می‌توانند انرژی تولید شده را علاوه بر تامین برق خود در بورس به فروش برسانند.

 

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.