سامانه برخط تولید؛ ابزار جدید تصمیم‌سازی در شرکت ملی مس

صدا و سیما یکشنبه 16 فروردین 1405 - 14:48
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: «سامانه برخط آمار و اطلاعات تولید» به‌عنوان ابزار اصلی تصمیم‌سازی معرفی شد؛ سامانه‌ای که با مشارکت مدیران فرآیندی، داده‌های دقیق و به‌روز را یکپارچه‌سازی می‌کند.

سامانه برخط تولید؛ ابزار جدید تصمیم‌سازی در شرکت ملی مس

به گزارش خبرگزاری صداو سیما از شرکت ملی مس، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، پایداری تولید و تقویت زنجیره تأمین را محور اصلی برنامه‌های راهبردی این شرکت اعلام کرد. 

سیدمصطفی فیض در دومین جلسه شورای معاونان با تأکید بر ضرورت تاب‌آوری عملیاتی، مدیریت کارآمد منابع و هماهنگی کامل میان واحد‌های مختلف را از اولویت‌های کلیدی برای افزایش بهره‌وری عنوان کرد.

وی بازنگری فرآیندها، تقویت ساختار‌های عملیاتی، تداوم طرحهای توسعه‌ای و چابک‌سازی نظام تصمیم‌گیری را از دیگر برنامه‌های مهم شرکت دانست.

در این نشست، گزارش جامعی از وضعیت تولید مجتمع‌ها ارائه شد و «سامانه برخط آمار و اطلاعات تولید» به‌عنوان ابزار اصلی تصمیم‌سازی معرفی گردید؛ سامانه‌ای که با مشارکت مدیران فرآیندی، داده‌های دقیق و به‌روز را یکپارچه‌سازی می‌کند.

هماهنگی میان واحد‌های معدنی و بخش تغلیظ، بهینه‌سازی مصرف مواد، ارتقای کنترل کیفی و بهبود عملکرد از طریق آسیب‌شناسی و ارائه راهکار، از دیگر محور‌های مطرح‌شده در جلسه بود. در بخش تأمین نیز، وضعیت موجودی‌ها، ثبت سفارش‌های جدید و تأمین اقلام راهبردی مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین شیوه‌نامه تاب‌آوری عملیاتی و راهنمای مدیریت بحران مورد تأکید قرار گرفت و بر استقرار سازوکار‌های پیشگیرانه و تقویت هماهنگی عملیاتی در سطح مجتمع‌ها تأکید شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.