جلسه هم اندیشی مدیران عامل باشگاههای لیگ برتر و مسئولان فدراسیون فوتبال به میزبانی سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.
به گزارش خبرنگار
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، جلسه هم اندیشی مدیران عامل باشگاههای لیگ برتر فوتبال و مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از ساعت ۱۱ امروز به صورت وبینار برگزار شد.
در این جلسه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال، هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال، ملک آباد مدیرکل حراست فدراسیون فوتبال، محمدرضا کشوری فرد دبیر سازمان لیگ فوتبال، سالاری عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، امیرحسین روشنک مسئول برگزاری مسابقات و حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ حضور داشتند و شرکت کنندگان در جلسه نظر خود را درباره برگزاری ادامه رقابتهای لیگ برتر و جام حذفی فوتبال ارائه دادند.
مقرر شد بعد از جمع بندی نهایی نظرات، سازمان لیگ درباره ادامه رقابتها تصمیم گیری کند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.