بازگشت بازیکن بزرگ استقلال به خانه 

خبرورزشی یکشنبه 16 فروردین 1405 - 12:28
جلال الدین ماشاریپوف بازیکن سرشناس و ازبکستانی استقلال به تاشکند بازگشته است.  

پس از چند ماه اتلاف وقت و گوش نکردن به حرف جراحان ایرانی، سرانجام جلال الدین ماشاریپوف به اتاق عمل رفت تا کاری که باید اوایل شهریور ۱۴۰۴ در تهران انجام می‌داد را زمستان پارسال به سرانجام برساند.  

ستاره ازبکستانی استقلال پس از عمل جراحی موفقیت آمیز خود، در یکی از مجهزترین کلینیک‌های فیزیوتراپی شهر رم دوره نقاهت خود را استارت زد و دو ماه در آنجا به صورت مداوم تحت درمان بود. البته این روند درمانی همچنان ادامه دارد ولی جلال الدین اجازه پیدا کرده تا به تاشکند بازگردد و با هموطنان خود در ازبکستان ملاقات کند.  

قرار شده ماشاریپوف طبق همان دستورالعملی که پزشکان ایتالیایی برایش تجویز کرده‌اند، روند فیزیوتراپی خود را دنبال کند و قطعاً تا قبل از رسیدن به آمادگی مطلوب، بازهم به ایتالیا سفر می‌کند تا مورد معاینه قرار بگیرد.  

بیشتر بخوانید: کمیته خبرساز استقلال دوباره فعال می‌شود 

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.