خواجه آصف: ایالات متحده از پاکستان استفاده کرد و سپس ما را مثل دستمال توالت دور انداخت

عصر ایران یکشنبه 16 فروردین 1405 - 11:36
آصف در سخنرانی در مجلس ملی پاکستان گفت این کشور بهای سنگینی برای حمایت از جنگ‌های تحت رهبری آمریکا، به‌ویژه پس از حملات ۱۱ سپتامبر، پرداخت کرده و همچنان با پیامدهای آن در قالب تروریسم و بی‌ثباتی مواجه است. او این درگیری‌ها را «جنگ‌های ابرقدرت‌ها» توصیف کرد که در راستای منافع ملی پاکستان نبوده‌اند.

وزیر دفاع پاکستان، خواجه آصف، گفته است که ایالات متحده پس از استفاده از پاکستان در درگیری‌های افغانستان، با این کشور مانند یک ابزار مصرفی رفتار کرده و کنار گذاشته است؛ او هم‌پیمانی گذشته با واشنگتن را یک «اشتباه راهبردی بزرگ» توصیف کرد.

به گزارش جماران، آصف در سخنرانی در مجلس ملی پاکستان گفت این کشور بهای سنگینی برای حمایت از جنگ‌های تحت رهبری آمریکا، به‌ویژه پس از حملات ۱۱ سپتامبر، پرداخت کرده و همچنان با پیامدهای آن در قالب تروریسم و بی‌ثباتی مواجه است. او این درگیری‌ها را «جنگ‌های ابرقدرت‌ها» توصیف کرد که در راستای منافع ملی پاکستان نبوده‌اند.

وزیر دفاع افزود پاکستان بارها برای دستیابی به منافع سیاسی کوتاه‌مدت وارد درگیری‌های خارجی شده، اما زمانی که دیگر به آن نیازی نبوده، کنار گذاشته شده است. او هشدار داد که عدم درس گرفتن از این تصمیمات گذشته، به امنیت و جامعه این کشور در بلندمدت آسیب زده است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.