در جلسه ساعت ۱۱؛ امروز تکلیف قهرمان لیگ و نماینده آسیا روشن می‌شود

خبرورزشی یکشنبه 16 فروردین 1405 - 08:10
مدیر روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال گفت: قرار است در نشست وبیناری مدیران باشگاه‌ها با مسوولان فدراسیون فوتبال درباره شرایط ادامه برگزاری لیگ برتر، تعیین قهرمان، معرفی نماینده ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا و... بحث و تبادل نظر شود.

حجت‌الله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال اظهار کرد: نشست مشورتی مدیران باشگاه‌های لیگ برتری درباره شرایط برگزاری مسابقات امروز (یکشنبه) به صورت وبیناری برگزار خواهد شد.

وی افزود: قرار است در این نشست وبیناری درباره شرایط ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر، تعیین قهرمان، معرفی نماینده ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا و... بحث و تبادل نظر شود.

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ خاطرنشان کرد: قرار است مدیران باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال نظریات خود را در این جلسه بیان کنند تا در نهایت بهترین تصمیم گرفته شود.

وی گفت: سازمان لیگ علاقه دارد که ادامه لیگ را برگزار کند اما باید دید با توجه به شرایط کشور که از هر چیزی مهم‌تر است چه تصمیمی که اجرایی است گرفته می‌شود.

امروز (یکشنبه) ساعت ۱۱ جلسه هم‌اندیشی با حضور مدیران فدراسیون، سازمان لیگ و مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری به‌صورت وبینار برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: قهرمانی حق استقلال است و بس/ آقای قلعه‌نویی با این پرسپولیسی‌ها زنگ تفریح می‌شویم 

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.