تمدید مهلت حذف و اضافه دانشگاه تهران تا ۱۹ فروردین / برگزاری کلاس‌ها به‌صورت برخط

رکنا دوشنبه 10 فروردین 1405 - 08:16
معاونت آموزشی دانشگاه تهران اعلام کرد مهلت حذف و اضافه دروس نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ تا ۱۹ فروردین تمدید شده و تمامی کلاس‌های دانشگاه از ۱۵ فروردین تا اطلاع ثانوی به‌صورت برخط برگزار می‌شود.
تمدید مهلت حذف و اضافه دانشگاه تهران تا ۱۹ فروردین / برگزاری کلاس‌ها به‌صورت برخط

به گزارش رکنا،  بر این اساس و در ادامه فعالیت‌های آموزشی نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ دانشگاه تهران و پیرو اطلاعیه‌های قبلی و به منظور مساعدت با دانشجویان، مهلت حذف و اضافه دروس نیمسال جاری، در بازه زمانی ۱۶ الی ۱۹ فروردین ۱۴۰۵ تمدید شده است.

 همچنین کلیه کلاس‌های دانشگاه در تمام مقاطع تحصیلی از ۱۵ فروردین تا اعلام بعدی به صورت برخط برگزار خواهد شد. ضمناً استفاده از محیط elearn.ut.ac.ir نسبت به سایر محیط‌های فضای مجازی در اولویت است.

مهلت برگزاری جلسه دفاعیه پروژه کارشناسی، پایان‌نامه کارشناسی ارشد، پروپوزال و رساله دکتری نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ دانشگاه تهران نیز تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ تمدید شده است. انجام دفاعیه در این بازه منوط به ایجاد سر ترم است لیکن تمدید مهلت مذکور مشمول پرداخت شهریه نمی‌باشد. رعایت مقررات نظام وظیفه (برای آقایان دانشجو) و تحصیل هم‌زمان مورد تاکید است.‌

برگزاری آزمون جامع دوره دکتری تخصصی به شیوه شفاهی در صورت تأیید معاونت آموزشی واحد محل تحصیل بلامانع است.

بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه تهران‌، زمان برگزاری امتحانات دروس عملی باقیمانده از نیمسال اول ۱۴۰۵-۱۴۰۴ و چگونگی برگزاری دروس عملی نیمسال جاری متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.