حضور سردار سعید محمد در جمع امدادگران هلال‌احمر تهران

رکنا یکشنبه 09 فروردین 1405 - 18:06
سردار سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم‌الانبیا، روز یکشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۵ همزمان با بمباران‌های تهران در جمع امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان تهران حضور یافت و با قدردانی از تلاش‌های آنان، نیروهای امدادی را «قهرمانان واقعی وطن» خواند.
حضور سردار سعید محمد در جمع امدادگران هلال‌احمر تهران

به گزارش رکنا،  در بیست‌ونهمین روز از جنگ میان اسرائیل و آمریکا با جمهوری اسلامی ایران، سردار سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم‌الانبیا، روز یکشنبه نهم فروردین ۱۴۰۵  در جمع نیروهای جمعیت هلال‌احمر استان تهران حضور یافت.

وی در این دیدار امدادگران هلال‌احمر را «قهرمانان واقعی وطن» خواند و از حضور بی‌وقفه آنان در صحنه‌های امدادرسانی در شرایط دشوار قدردانی کرد.

این دیدار با هدف تجلیل از ایثارگری‌ها و فداکاری‌های داوطلبان هلال‌احمر، چه در دوران دفاع مقدس و چه در شرایط حساس کنونی، برگزار شد و فرصتی برای تقدیر از خدمات بشردوستانه این نیروها فراهم آورد.

وی همچنین گفت: «حضور در میان نیروهای امدادی هلال‌احمر برای من افتخار بزرگی است. این قهرمانان با فداکاری و ازخودگذشتگی در سخت‌ترین شرایط در کنار مردم می‌ایستند و برای نجات جان هموطنان تلاش می‌کنند.»

سردار سعید محمد همچنین اعلام کرد که به‌عنوان نیروی داوطلب، آمادگی کامل خود و همراهانش را برای همکاری با جمعیت هلال‌احمر اعلام می‌کند و امیدوار است بتواند در کنار امدادگران نقشی هرچند کوچک در یاری‌رسانی به مردم ایفا کند.

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.