اجتماعی : در پی حمله موشکی اخیر نیروهای آمریکایی-صهیونیستی، دانشگاه علم و صنعت تهران هدف قرار گرفت. بررسی تصاویر منتشر شده از محل نشان میدهد که هدف دشمن از این حملات، ضربه به زیرساختهای علمی و توقف پیشرفت جوانان ایرانی بوده است.
به گزارش رکنا، بر اساس گزارشهای میدانی، یکی از بخشهای آسیبدیده در این حمله، آزمایشگاه فیزیک پایه این دانشگاه است؛ فضایی که دانشجویان سال اولی در آن اصول بنیادین فیزیک و کار با مدارهای الکتریکی را میآموزند.
این حملات در حالی انجام میشود که دانشگاه علم و صنعت به عنوان یکی از قطبهای اصلی حرکت علمی کشور شناخته میشود؛ جایی که تلاش و شببیداری دانشجویان آن، پیش از این به پرتاب آخرین ماهواره ایران به فضا منجر شده بود.
دانشجویان این دانشگاه در واکنش به این اقدامات واکسانه، تأکید کردند: «دشمن اصلاً توان دیدن پیشرفت دانشجویان ایران را ندارد و این حملات، تنها نشاندهنده عصبانیت و ناتوانی آنها در برابر علم و اراده جوانان ماست.»
منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.