واکنش قالیباف به حملات به زیرساخت های ایران/ ارتش اسرائیل در حال فروپاشی است، ما به آن سرعت می‌بخشیم

اقتصادنیوز شنبه 08 فروردین 1405 - 20:17
اقتصادنیوز: رئیس مجلس در پیامی نوشت: فرمانده ارتش رژیم اسراییل هشدار داده که ارتش آنها در حال فروپاشی است، پاسخ‌های ایران به گونه‌ای تنظیم شده که این فروپاشی سرعت بگیرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، محمد باقر قالیباف در پیامی در پیام رسان ایکس به زبان انگلیسی نوشت: فرمانده ارتش اسرائیل در جلسهٔ کابینه رژیم گفته است: «من ده پرچم قرمز را بالا می‌برم... ارتش اسرائیل در خودش فرو خواهد ریخت.»

وی افزود: رژیم اسراییل با تشدید تنش و حمله به زیرساخت‌های صنعتی ایران می‌خواهد این هشدارها را نادیده بگیرد و اعتماد بنفس را با جنایت‌های بیشتر به کابینه و ارتش شکست‌خوردهٔ خود برگرداند.

قالیباف خاطر نشان کرد: پاسخ ایران به نحوی تنظیم شده است که این فروپاشی در حال وقوع، سرعت یابد.

 شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ایال زامیر رئیس ستاد ارتش این رژیم در جلسه کابینه هشدار داد که ارتش اسرائیل در حال فروپاشی از درون است.

وی تصریح کرده است که ۱۰ پرچم قرمز را به نشانه بیشترین حد از اعلام خطر در این رابطه بالا می برد.

ایال زامیر رئیس ستاد ارتش صهیونیستی در این زمینه اضافه کرده است که ارتش در حال حاضر به قانون سربازی و قانون تمدید خدمت اجباری نیاز دارد و نیروهای ذخیره تاب آوری لازم را ندارند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.