آسیب دیدن جنگنده F-۱۶ آمریکا در آسمان ایران/سنتکام فرود اضطراری را تایید کرد/ این جنگنده در کجا فرود آمد؟

اقتصادنیوز شنبه 08 فروردین 1405 - 06:47
اقتصادنیوز: ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) در پیامی در ایکس فرود اضطراری جنگنده اف۱۶ در عربستان را تایید کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رسانه‌های عربی گزارش دادند که یک فروند جنگنده F-۱۶ متعلق به ارتش ایالات متحده آمریکا، پس از آنچه «آسیب دیدن در آسمان ایران» عنوان شده، اقدام به فرود اضطراری در یکی از پایگاه‌های نظامی در غرب عربستان سعودی کرده است.

بر اساس این گزارش‌ها، این جنگنده در حال حاضر در یکی از پایگاه‌های منطقه فرود آمده و وضعیت آن تحت بررسی قرار دارد.

ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) نیز در پیامی در ایکس فرود اضطراری جنگنده اف۱۶ در عربستان را تایید کرد.

سنتکام در بیانیه خود به دلیل این اتفاق اشاره نکرده و اعلام کرده است که این جنگنده پس از عملیات در آسمان ایران در پایگاهی در عربستان فرود اضطراری داشته است.

جزئیات بیشتری درباره علت دقیق آسیب‌دیدگی، میزان خسارات واردشده یا وضعیت خلبان این جنگنده منتشر نشده است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.