بحران سوخت در راه اروپا / احتمال جهش نفت به ۲۰۰ دلار؟

اقتصادنیوز جمعه 07 فروردین 1405 - 13:54
اقتصادنیوز:بلومبرگ نوشت: در صورت ادامه یافتن جنگ ایران تا ژوئن و بسته ماندن تنگه هرمز، نفت ممکن است به رکورد ۲۰۰ دلار در هر بشکه برسد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، بلومبرگ نوشت: نفت ممکن است در صورت ادامه یافتن جنگ ایران تا ژوئن و بسته ماندن تنگه هرمز به رکورد ۲۰۰ دلار در هر بشکه برسد.

در ادامه رویترز نیز نوشت: اختلال در تأمین نفت و گاز منجر به کند شدن اقتصاد جهانی شده است و کشورهای آسیایی که به نفت خاورمیانه وابسته‌اند با کمبود سوخت مواجه هستند و اقداماتی مانند صدور دستورالعمل برای کار از خانه انجام می‌دهند، در حالی که اروپا خود را برای مواجهه با کمبودهایی که ماه آینده آن را تهدید می‌کند آماده می‌کند. 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.