«کامبیز ناظریان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، با اشاره به خسارت وراد شده به شبکه برق تهران گفت: در استان تهران در حوزه شبکه توزیع، حدود یک و نیم همت به شبکههای برق خسارت وارد شده است که این موضوع فارغ از خطوط انتقال و خطوط فوق توزیع است.
وی افزود: با وجود خسارتها، هیچ مشترکی در حال حاضر بدون برق نیست و روشنایی شهر تهران بهطور کامل برقرار است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بیان کرد: شهروندان در صورت بروز قطعی برق نگران نباشند، زیرا شرایط تحت کنترل است و میتوانند از طریق سامانه فوریتهای برق با شماره ۱۲۱ موضوع را پیگیری کنند.