مهدی بخشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عصر پنجشنبه ۶ فروردین، با بهپاخاستن دود غلیظ در حوالی سهراهی لاهرود موجب بروز برخی نگرانیها در میان مردم منطقه شد.
وی افزود: طبق بررسیهای دقیق کارشناسی، منشأ آتشسوزی کاملا فنی و ناشی از بیاحتیاطی در حین عملیات ساختمانی بوده است. ایجاد شعله در اثر جوشکاری در طبقات بالایی ساختمان و سرایت آن به مخازن یونولیت و ابزارآلات پلاستیکی، منجر به ایجاد دود غلیظ و گسترش حریق شد.
فرماندار مشگین شهر گفت: با قاطعیت اعلام میکنیم که این حادثه هیچگونه ابعاد امنیتی نداشته و صرفاً یک سهلانگاری در رعایت موارد ایمنی کار بوده است، لذا از همشهریان عزیز تقاضا داریم به شایعات بیاساس توجه نکرده و اخبار را تنها از مراجع رسمی دنبال کنند.
بخشی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه هیچگونه تلفات جانی و جراحتی به همراه نداشته و با سرعت عمل نیروهای آتشنشان، از سرایت حریق به نقاط دیگر جلوگیری شده است و در حال حاضر وضعیت در منطقه کاملاً عادی می باشد












