
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حسین خوش اقبال، فرماندار تهران با حضور در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از نزدیک به بررسی روند خدمت رسانی به شهروندان تهرانی و گفتوگو با با کارکنان خدوم این شرکت پرداخت.
فرماندار تهران در این بازدید که با همراهی سعید بشیری؛ معاون عمرانی فرمانداری انجام شد با اشاره به نقش قابل ملاحظه برق در آرامش و امنیت شهروندان گفت: از ابتدای جنگ رمضان شاهد آن بودیم که همگام با سایر دستگاههای اجرایی و خدمت رسان، با تلاش کارکنان برق پایتخت در صف مقدم خدمت گذاری، هیچ گونه دغدغهای در جهت تامین آرامش شهروندان تهرانی وجود نداشت و خادمان مردم در این شرکت با گذشته از آسایش خود و خانواده هایشان در تلاش برای خدمت رسانی به هموطنان هستند.
فرماندار تهران، خدمات شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ را نه فقط در سطح پایتخت بلکه موثر در سطح کشور دانست و گفت: علیرغم همه تهدیدها خادمان مردم در صنعت برق به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته در حال تلاش در جبهه ایثار و مقاومت هستند.