بنزین در فینیکس آریزونا ۶.۴۹ دلار شد

تابناک پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 14:31
سناتور آمریکایی: قیمت بنزین در شهر فینیکسِ آریزونا ۶.۴۹ دلار شده است

به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ مارک‌ کلی در صفحهٔ خود نوشت: این تصویری از یک پمپ‌بنزین در شهر فینیکس در روز گذشته است: ۶.۴۹ دلار برای هر گالن بنزین.تمام این‌ها به این دلیل است که ترامپ جنگی را آغاز کرد؛ آن هم بدون هیچ برنامه و هیچ ایده‌ای درباره اینکه این جنگ چطور زندگی روزمره آمریکایی‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

من در حال مبارزه هستم تا مالیات فدرال بر بنزین را به حالت تعلیق درآورم تا کمی از فشار روی خانواده‌ها کاسته شود، اما چیزی که آن‌ها واقعاً به آن نیاز دارند، رئیس‌جمهوری است که تمرکزش بر کاهش هزینه‌های زندگی آن‌ها باشد.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.