هشدار فرمانده نیروی زمینی ارتش: جنگ زمینی برای دشمن خطرناک‌تر و پرهزینه‌تر خواهد بود +‌ ویدئو

همشهری آنلاین پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 12:46
امیر سرتیپ علی جهانشاهی در بازدید از مرزهای کشور با بیان اینکه همه تحرکات دشمن در مرزها رصد می‌شود و برای هر سناریویی آماده‌ایم گفت: جنگ زمینی برای دشمن خطرناک‌تر و پرهزینه‌تر خواهد بود.

به گزارش همشهری آنلاین، امیر سرتیپ علی جهانشاهی در بازدید از مرزهای کشور گفت: هر وجب از جغرافیای ایران، با هوشیاری و آمادگی رزمندگان محافظت می‌شود، همه تحرکات دشمن در مرزها رصد می‌شود و برای هر سناریویی آماده‌ایم.

وی افزود: فرزندان ملت در ارتش با اتکا به خدا، محکم و استوار در خطوط مقدم دفاع ایستاده‌اند و دشمن را زمین گیر خواهند کرد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.