از همین جا دلمان با شماست/ امیدوارم زودتر ایران به امنیت کامل برسد

خبرورزشی چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 20:51
وینگر تیم ملی فوتبال می‌گوید بازیکنان از شرایط آماده سازی مناسبی برخوردارند.

مهدی هاشم‌نژاد بازیکن ملی پوش تراکتور که این روزها همراه با دیگر شاگردان امیر قلعه‌نویی در ترکیه حضور دارد، در ابتدای صحبتش آغاز سال جدید را تبریک گفت: امیدوارم سال جدید سال خیلی خوبی برای مردم ایران باشد.

او در ادامه خطاب به مردم ایران گفت: در حال حاضر در اردوی آنتالیا هستیم تا دو بازی دوستانه برگزار کنیم. از همین جا دلمان با شماست. امیدوارم زودتر کشورمان به امنیت کامل برسد.

هاشم نژاد تاکید کرد: مطمئنا این برهه از زمان برای همه مردم ایران و حتی برای بازیکنان سخت است چرا که دل ما هم قطعا پیش مردم است.

وینگر تیم ملی در خصوص بازی با نیجریه و کاستاریکا نیز گفت: این دو بازی در مسیر آماده‌سازی ما برای جام جهانی می‌تواند خیلی موثر باشد. ما مدتی را تمرین نداشتیم ولی در چند روزی که اینجا هستیم تمرینات خیلی خوبی پیش سر گذاشتیم. امیدوارم در این دو مسابقه تدارکاتی بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: آقای گل به مردم ایران پیام داد: ما یک وظیفه نسبت به این لباس و تیم ملی داریم

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.