
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «حسنعلی تقی زادهلنده» با اشاره به نقش نیروگاههای خصوصی در تولید بیش از ۶۵ درصد برق کشور گفت: با وجود تهدیدات اخیر دشمن مبنی بر حمله به مراکز تولید برق کشور، نیروگاههای عضو سندیکا همپای نیروگاههای دولتی بدون وقفه در امر تولید برق فعال هستند و کارکنان و مهندسان صنعت برق شبانه روزی برای تامین برق مردم فعالیت دارند.
وی با تاکید بر اینکه حمله به تاسیسات صنعت برق و به ویژه نیروگاهها و آسیب رساندن به آنها خلاف قوانین و مقررات بین المللی است و باید مجامع و سازمانهای ذیربط بین المللی مانع از آن شوند، تصریح کرد: خوشبختانه صنعت برق ایران به پشتوانه برخورداری از نیروهای متخصص و خوداتکایی کامل در زنجیره تامین برق از تولید تا مصرف، در صورت آسیب دیدن، امکان بازسازی این تاسیسات را با اتکا به نیروهای داخلی دارد.
رئیس هیئت مدیره سندیکای شرکتهای تولید کننده برق با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای صنعت برق، بیان کرد: این جنگ تحمیلی و ناجوانمردانه، قطعا با پیروزی نهایی ایران بر دشمن به سرانجام خواهد رسید.