ساعت کاری بانک‌ ها بعد از تعطیلات چطور است ؟

پارس نیوز سه شنبه 04 فروردین 1405 - 16:52
نحوه فعالیت بانک‌های کشور در ایام بعد از تعطیلات نوروز از سوی شورای هماهنگی بانک ها اعلام شد.

نحوه فعالیت بانک‌های کشور در ایام بعد از تعطیلات نوروز ‌مشخص شد. بانک ها در نوروز با حداقل 20 در صد فعالیت می کنند. 

به گزارش پارس نیوز به نقل از همشهری آنلاین، شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد: بانک‌ها در استان تهران و سایر استان‌ها از روز چهارشنبه ۵ فروردین ماه ۱۴۰۵ تا اطلاع ثانوی با در نظر گرفتن شرایط زیر فعالیت خواهند داشت:

‌بنا به نظر استانداری‌ها و تشخیص مدیران عامل بانک‌ها، با توجه به مراجعات به شعب و با اولویت قراردادن استان‌های مسافرپذیر، حداقل ۲۰ و حداکثر ۱۰۰ درصد شعب بانک‌های هر استان که اسامی آن‌ها در وبسایت‌های اطلاع‌رسانی بانک‌ها ذکر می‌گردد به همراه نیروهای مورد نیاز فنی و پشتیبان ستاد بانک‌ها، به منظور خدمت‌رسانی به امور ضروری مشتریان، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۳:۳۰ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۲:۳۰ دایر هستند.

منبع خبر "پارس نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.