خارجی‌های استقلال قراردادشان را فسخ کردند؟

برترین‌ها سه شنبه 04 فروردین 1405 - 13:03
با وجود تعطیلی لیگ و خروج موقت بازیکنان خارجی استقلال، پیگیری‌ها نشان می‌دهد هیچ‌کدام از آنها خواهان فسخ قرارداد نشده و اعلام کرده‌اند پس از عادی شدن شرایط به تهران بازمی‌گردند.

فرارو:در پی حمله تجاوزکارانه و غیرقانونی آمریکا و رژیم صهیونیستی به خاک جمهوری اسلامی ایران، مسابقات لیگ برتر فوتبال تعطیل شده است.

untitled

پس از تعطیلی لیگ برتر تمرینات آبی‌پوشان تهرانی نیز تعطیل شده است و بازیکنان خارجی این تیم با هماهنگی و همکاری باشگاه، به‌صورت موقت ایران را ترک کردند.

مدیران باشگاه استقلال در روزهای گذشته به‌صورت مستمر با بازیکنان خارجی تیمشان در ارتباط بوده‌اند تا از آخرین وضعیت آنها باخبر شوند.

در روزهای اخیر شایعاتی مطرح شده، مبنی بر اینکه برخی از بازیکنان خارجی استقلال قراردادشان را با آبی‌پوشان فسخ کرده‌اند یا خواهان فسخ قرارداد هستند.

پیگیری‌ها حکایت از این دارد که بازیکنان خارجی در تماس‌هایی که با باشگاه استقلال داشته‌اند، هیچ‌کدام خواهان فسخ قرارداد نشده‌اند.

این نفرات تاکید کرده‌اند تمرینات خود را طبق برنامه تنظیمی مربیان دنبال می‌کنند و با برقراری شرایط عادی در کشور به تهران باز خواهند گشت.

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.