حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در نیروگاه‌های تولید برق

صدا و سیما سه شنبه 04 فروردین 1405 - 10:02
در پاسخ به تهدیدها، مدیرعامل و مدیران شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با حضور در نیروگاه‌های تولید برق، با کارکنان این نیروگاه‌ها گفت‌و‌گو کردند.

حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در نیروگاه‌های تولید برق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ اسدی، مدیرعامل، به همراه معاون بهره‌برداری و مدیران این شرکت، با حضور در نیروگاه‌های تولید برق، از جانفشانی کارکنان و مسئولیت‌پذیری آنها در تأمین برق در اوج تهدیدهای دشمن جنایتکار، قدردانی کردند.
 
در این دیدارها، علی اسدی ضمن قدردانی و تبریک عید سعید فطر و آغاز سال نو به کارکنان نیروگاه‌ها، بیان کرد که کارکنان صنعت برق خوزستان از تهدیدهای دشمن ترسی ندارند و تا آخرین قطره خون برای تأمین برق و حفظ پایداری شبکه برق تلاش خواهند کرد.
 
مدیران عامل این نیروگاه‌ها نیز در این دیدارها، با قدردانی از مدیران برق منطقه‌ای خوزستان بیان کردند که پای کار ایران هستیم و علی‌رغم تهدیدها، روند تولید برق و تزریق آن به شبکه در جریان است.
 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.