در پاسخ به تهدیدها، مدیرعامل و مدیران شرکت برق منطقهای خوزستان با حضور در نیروگاههای تولید برق، با کارکنان این نیروگاهها گفتوگو کردند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ اسدی، مدیرعامل، به همراه معاون بهرهبرداری و مدیران این شرکت، با حضور در نیروگاههای تولید برق، از جانفشانی کارکنان و مسئولیتپذیری آنها در تأمین برق در اوج تهدیدهای دشمن جنایتکار، قدردانی کردند.
در این دیدارها، علی اسدی ضمن قدردانی و تبریک عید سعید فطر و آغاز سال نو به کارکنان نیروگاهها، بیان کرد که کارکنان صنعت برق خوزستان از تهدیدهای دشمن ترسی ندارند و تا آخرین قطره خون برای تأمین برق و حفظ پایداری شبکه برق تلاش خواهند کرد.
مدیران عامل این نیروگاهها نیز در این دیدارها، با قدردانی از مدیران برق منطقهای خوزستان بیان کردند که پای کار ایران هستیم و علیرغم تهدیدها، روند تولید برق و تزریق آن به شبکه در جریان است.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.