روایت مربی تیم ملی از سفر پرماجرا به ترکیه؛ سخت بود اما روحیه‌ها عالی‌ست/ در ترکیه به‌دنبال هدفگذاری در جام‌جهانی هستیم

خبرورزشی سه شنبه 04 فروردین 1405 - 09:13
آندرانیک مربی تیم ملی فوتبال ایران از وضعیت روحی خوب اعضای این تیم در اردوی ترکیه خبر داد.

آندرانیک تیموریان مربی تیم ملی در حاشیه اولین تمرین تیم ملی در اردوی ترکیه اظهار داشت: به مجموعه تیم ملی خسته نباشید می‌گویم. بعد از مدت‌ها تیم ملی کنار هم جمع شده است.

وی در ارتباط با مسیر طی شده اعضای تیم تا محل برپایی اردوی فعلی خاطرنشان کرد: سفر خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم اردوی خوبی داشته باشیم.

دستیار قلعه نویی همچنین درباره اهمیت این اردو گفت: این اردو برای ادامه راه جام جهانی بسیار مهم است تا بتوانیم به اهداف خود در جام جهانی برسیم. روحیه بازیکنان روحیه خوبی است.

یادآور می شود؛ اعضای تیم ملی از روز دوشنبه سوم فروردین پس از رسیدن به شهر آنتالیا اردوی شبانه روزی خود برای دو دیدار تدارکاتی مقابل تیم های ملی کاستاریکا و نیجریه را آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: کریمی: سلبریتی‌های فوتبال برای تبریک سال نو اینترنت دارند ولی تسلیت نه!/ مدیران ولخرج لااقل در جنگ اشتباه‌شان را جبران کنند

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.