قدردانی وزیر نیرو از کارکنان نیروگاه شهیدرجایی

صدا و سیما دوشنبه 03 فروردین 1405 - 21:32
وزیر نیرو طی تماس تلفنی با ابوالفضل موتابها، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق شهیدرجایی از تلاش شبانه روزی کارکنان نیروگاه در این ایام جنگ تحمیلی قدردانی کرد.

تماس تلفنی و قدردانی وزیر نیرو از کارکنان نیروگاه شهیدرجایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما علی آبادی وزیر نیرو طی تماس تلفنی با ابوالفضل موتابها، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق شهیدرجایی از تلاش شبانه روزی کارکنان نیروگاه در این ایام جنگ تحمیلی قدردانی کرده و برای کارکنان شریف و زحمتکش نیروگاه‌ آرزوی سلامتی و تندرستی کرد.
 
در این تماس ابوالفضل موتابها، مدیرعامل نیروگاه نیز طی گزارشی کامل با اشاره به استمرار تولید انرژی الکتریکی و تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی همکاران نیروگاه شهید رجایی گزارشی جامع از موارد مهم شرکت به وزير نیرو ارائه کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.