کارشناس شبکه خبر: باقی ماندن در MPT بی‌فایده است!

تابناک دوشنبه 03 فروردین 1405 - 18:41
احمد زارعان، کارشناس مسائل بین‌الملل شبکه خبر گفت: وقتی آژانس بین‌المللی انرژی نمی‌تواند از منافع ما دفاع کند، باقی ماندن در MPT بی‌فایده است. شایان ذکر است که کارشناس در اشتباهی لفظی از MPT استفاده کرده که صحیح آن NPT (پیمان عدم گسترس تسلیحات هسته‌ای | Treaty on the Non-Proliferation of Nuclear Weapons) است و جمله دقیق کارشناس برنامه شبکه خبر را در تیتر استفاده کرده است.
احمد زارعان، کارشناس مسائل بین‌الملل شبکه خبر گفت: وقتی آژانس بین‌المللی انرژی نمی‌تواند از منافع ما دفاع کند، باقی ماندن در MPT بی‌فایده است. شایان ذکر است که کارشناس در اشتباهی لفظی از MPT استفاده کرده که صحیح آن NPT (پیمان عدم گسترس تسلیحات هسته‌ای | Treaty on the Non-Proliferation of Nuclear Weapons) است و جمله دقیق کارشناس برنامه شبکه خبر را در تیتر استفاده کرده است.
تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.