اعتراف اسرائیلی ها : سه هفته است ایران نبض جنگ را دست گرفته، آمریکا و اسرائیل فقط واکنش نشان می‌دهند

رکنا یکشنبه 02 فروردین 1405 - 17:34
سه هفته است ایران نبض جنگ را دست گرفته، آمریکا و اسرائیل فقط واکنش نشان می‌دهند
اعتراف اسرائیلی ها : سه هفته است ایران نبض جنگ را دست گرفته، آمریکا و اسرائیل فقط واکنش نشان می‌دهند

ایرلی لیل، نویسنده و روزنامه نگار اسرائیلی نوشت : سه هفته پس از جنگی که هر دو آغاز کردند، مشخص است که آنها هیچ ایده‌ای ندارند که چگونه با عواقب آن مقابله کنند. هیچ نشانه‌ای از فروپاشی رژیم وجود ندارد، سرسختانه جنگیده و توانسته ضعف نظامی خود را با تحمیل فشار انرژی و اقتصادی جبران کند.

ایران جدول زمانی مدت جنگ را کنترل می‌کند، این طرف است که این کار را انجام می‌دهد و ایالات متحده و اسرائیل مجبور به واکنش هستند.

ساعاتی پیش ترامپ اولتیماتوم ۴۸ ساعته برای بازگشایی تنگه هرمز داده بود؛ اما حالا هاآرتص می‌گوید: نه تنها ایران تنگه را نبسته، بلکه دارد بازی را در زمین خودش مدیریت می‌کند!

 

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.