چگونه اینترنت هدیه دولت را دریافت کنیم؟

اقتصادنیوز یکشنبه 02 فروردین 1405 - 08:42
اقتصادنیوز: متقاضیان می‌توانند از اول فروردین به مدت ۱۵ روز با مراجعه به سامانه پنجره ملی خدمات دولت از طرح بسته ۵ گیگابایتی اینترنت رایگان استفاده کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، وزارت ارتباطات به مناسبت نوروز، پنج گیگ اینترنت رایگان به مردم هدیه می‌دهد.

وزارت ارتباطات به مناسبت نوروز ۱۴۰۵، پنج گیگ اینترنت رایگان و استفاده رایگان از فیلم‌ها و سریال‌های آرشیوی پلتفرم‌های نماوا، فیلیمو، فیلم نت و ... از اول فروردین به مدت ۱۵ روز، به مردم ایران هدیه می‌دهد.

بر این اساس، مردم می‌توانند برای دریافت پنج گیگ اینترنت نوروزی رایگان به نشانی https://my.gov.ir مراجعه کنند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.