پیگیری عارف از وضعیت بیمارستان اندیمشک پس از حمله نظامی

تابناک شنبه 01 فروردین 1405 - 17:41
معاون اول رئیس‌جمهوری در تماس با استاندار خوزستان دستور رسیدگی فوری به وضعیت بیمارستان اندیمشک را صادر کرد.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛ محمدرضا عارف در پی تجاوز نظامی رژیم اسرائیل و آمریکا به خوزستان که منجر به خساراتی برای بیمارستان اندیمشک شده در تماس تلفنی با استاندار خوزستان، آخرین وضعیت بیمارستان دولتی امام علی (ع) شهرستان اندیمشک را بررسی کرد.

در این تماس، محمدرضا موالی‌زاده؛ استاندار خوزستان گزارشی مشروح از روند رسیدگی به مجروحان احتمالی و میزان خسارات وارده به زیرساخت‌های بیمارستان ارائه داد.

معاون اول رئیس‌جمهوری نیز با تأکید بر اهمیت حیاتی خدمات درمانی، دستورات اکید و لازم را برای تسریع در رسیدگی به تمامی مجروحان احتمالی و همچنین تقویت فوری امکانات و خدمات درمانی این مرکز درمانی صادر کرد.

این دستورات به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ شد تا با بسیج تمامی امکانات و اعزام نیرو‌های متخصص در صورت نیاز، ضمن رسیدگی کامل به وضعیت بیماران، در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.