سرمربی پرسپولیسی از لیگ الجزایر اخراج شد

خبرآنلاین شنبه 01 فروردین 1405 - 13:31
گاریدو نتوانست این فصل لیگ الجزایر را به پایان برساند و بعد از چند نتیجه ضعیف برکنار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ خوان کارلوس گاریدو که نامی آشنا برای هواداران پرسپولیسی‌ است، در لیگ الجزایر طعم برکناری را چشید. این خبری است که باشگاه فوتبال اورانیس در بیانیه‌ای که پنجشنبه به صورت رسمی آن را اعلام کرد. این تصمیم به دلیل نتایج ضعیف ثبت شده گرفته شده است.

به گزارش ورزش سه، شکست خانگی مقابل المپیک آکبو (۰-۱) در روز سه‌شنبه، در هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی الجزایر، نتیجه‌ای بود که تصمیم به فسخ قرارداد گاریدو را در پی داشت. ظاهراً خشم هواداران، مدیریت باشگاه مولودیه اورانیس را وادار به ایجاد تغییر در کادر فنی باشگاه کرده است.

تیم MCO هیچ یک از شش بازی اخیر خود در لیگ یک الجزایر را نبرد و با ۲۳ امتیاز به رتبه هشتم جدول رده‌بندی سقوط کرده است. این باشگاه همچنین از جام حذفی الجزایر نیز حذف شد.

این مربی اسپانیایی که در ابتدای سپتامبر ۲۰۲۵ به عنوان سرمربی اورانیس معرفی شد، حالا با آمار ۵ برد، ۴ تساوی و ۵ شکست، الجزایر را ترک می‌کند. این دومین دوره حضور او در الجزایر پس از دوره قبلی‌اش در USM Alger بود که بار دیگر بی‌ثمر به پایان رسید.

۲۵۸ ۲۵۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.