ساز جدایی ماشاریپوف از استقلال کوک شد

افکار نیوز شنبه 01 فروردین 1405 - 05:48
هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال گفت در صورتی که فیفا اجازه دهد می‌خواهم در تیم پاختاکور بازی کنم.

 پس از اتفاقات اخیر و تحمیل جنگ از سوی رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکا علیه کشورمان، تمامی بازیکنان خارجی تیم‌های لیگ برتری راهی کشورهای خود شدند.

در این بین جلال‌الدین ماشاریپوف هافبک‌ملی پوش ازبکستانی استقلال که با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه بود پیش از آغاز جنگ تحمیلی برای مداوا راهی ایتالیا شده بود و حال پس از طی کردن دوران نقاهت به کشورش ازبکستان بازگشته است.

ماشاریپوف در گفتگو با سایت sports.uz ازبکستان اظهار داشت: پس از طی کردن مراحل ریکاوری در ایتالیا اکنون زیر نظر یکی فیزیوتراپیست در ازبکستان تمرینات را پشت سر می گذارم.

او در رابطه با شرایط قراردادی خود با باشگاه استقلال گفت: همه شرایط را می‌دانند و باید دید فیفا چه تصمیمی خواهد گرفت. اگر فیفا اجازه جدایی بدهد، می خواهم در تیم پاختاکور بازی کنم. البته چند پیشنهاد از سایر باشگاه ها دارم اما پاختاکور اولویت من خواهد بود.

کاپیتان ازبکستان خاطر نشان کرد: من باید برای جام جهانی آماده شوم و در فرم خوبی باشم و باید ببینم فیفا چه تصمیمی می گیرد.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.