اقتصادنیوز: مدیرکل روابط عمومی سخنگوی وزارت نفت در واکنش به اظهارات اخیر وزیر خزانه داری آمریکا اعلام کرد: ایران نفت خام مازاد برای عرضه ندارد.
به گزارش اقتصانیوز به نقل از ایرنا، سامان قدوسی شامگاه جمعه در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: در حال حاضر اساساً ایران نفت خام مانده بر روی آب و مازاد جهت عرضه در سایر بازارهای بینالمللی ندارد و اظهارنظر وزیر خزانهداری آمریکا صرفا با هدف امیدواری دادن به خریداران و کنترل روانی بازار است.
روز گذشته وزیر خزانه داری آمریکا در واکنش به کاهش عرضه نفت در بازارهای جهانی به دلیل مدیریت تنگه هرمز از سوی ایران و جهش قیمت ها گفته بود که ممکن است آمریکا تحریم های اعمال شده برای نفت مازاد ایران را بردارد تا به تعادل در بازار کمک کند.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.