پرسپولیسی ها پولدار شدند

خبرورزشی جمعه 29 اسفند 1404 - 15:11
باشگاه پرسپولیس بخشی از دستمزد اعضای تیم هایش را پرداخت کرد.

سال ۱۴۰۴ در حالی امروز به پایان می‌رسد که باشگاه پرسپولیس موفق شد در روزهای پایانی سال، مطالبات تیم‌های مختلف این باشگاه را پرداخت کند. باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته علاوه بر پرداخت بدهی‌های جاری، توانست بخشی از مطالبات تیم‌های بانوان و آکادمی این باشگاه را پرداخت کند تا بازیکنان و مربیان این تیم‌ها از نظر مالی شرایط خوبی را در پایان سال تجربه کنند.

این در حالیست که این باشگاه چک‌های بازیکنان تیم بزرگسالان پرسپولیس را هم به آنها داد تا بتواند به تعهدات مالی خود در پایان سال جاری جامه عمل بپوشاند و بازیکنان پرسپولیس بخشی از دستمزد خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: استقلال و پرسپولیس و معضل اجاره خانه

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.