بولتون: از استعفای «کنت» خوشحال شدم

خبرگزاری مهر جمعه 29 اسفند 1404 - 11:02
مشاور امنیت ملی پیشین کاخ سفید با اشاره به استعفای مقام ارشد مبارزه با تروریسم دولت ترامپ در اعتراض به جنگ ایران گفت: از استعفای کنت خوشحال شدم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ام اس ان بی سی، جان بولتون، مشاور امنیت ملی پیشین کاخ سفید، با تمجید از استعفای جو کنت، مقام ارشد مبارزه با تروریسم دولت ترامپ در اعتراض به جنگ ایران، گفت که تولسی گابارد، رئیس اطلاعات ملی، نیز باید از همکار سابق خود پیروی کند.

«جان بولتون» در برنامه «مورنینگ جو» شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت: از استعفای کنت خوشحال شدم. امیدوارم تولسی گابارد به زودی پس از او استعفا دهد. اگر به سیاست دولت اعتقاد ندارید، باید استعفا دهید.

او تأکید کرد که این استعفا شکاف در رده‌های بالای دولت ترامپ را ثابت می‌کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.