آمادباش جایگاه‌های سوخت برای نوروز

تابناک جمعه 29 اسفند 1404 - 10:26
سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت گفت:درجنگ رمضان وایام نوروز بدون هیچ اختلال و وقفه‌ای توزیع سوخت ادامه خواهد داشت.

رضا نواز اظهار کرد: تلاش شبانه‌روزی سربازان عرصه سوخت‌رسانی در سراسر کشور را همچون بخش‌های دولتی، خصوصی، مسئولان وزارت نفت و همکاری بین دستگاهی شاهد هستیم.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛ وی ادامه داد: بیش از 90 هزار نفر در بخش‌های تولید و توزیع انتقال فرورده‌های نفتی تلاش کرده‌اند، عرضه پایدار سوخت را در کشور و در ایام جنگ رمضان، ایام پایان سال و حتی ایام نوروز بدون هیچ اختلالی و هیچ وقفه‌ای توزیع ادامه خواهد داشت.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت با اشاره به همکاری بی‌نظیر مردم در مصرف سوخت گفت: عدم مراجعات غیر ضروری به جایگاه سوخت را شاهد هستیم که با کاهش مصرف کشور مواجه شده است.

وی اضافه کرد: مردم همچنان از کارت شخصی سوخت استفاده کنند که این مهمترین توصیه ما هست ضمن اینکه رصد ساعتی و روزانه توسط مسئولان وزارت نفت در خصوص میزان مصرف و مسافرت‌ها پیک مصرف در اقص نقاط کشور به استان‌های مختلف انجام می‌شود.

نواز تاکید کرد: با تدابیری که اندیشیده شده است انتظار می‌رود تا عرضه سوخت بدون وقفه ادامه پیدا کند.
 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.