ابراهیم تهامی از بیمارستان مرخص شد

افکار نیوز جمعه 29 اسفند 1404 - 03:16
پیشکسوت فوتبال ایران و استان خوزستان از بیمارستان مرخص شد.

حدود یک هفته پیش بود که خبر نگران کننده ای مبنی بر سکته مغزی ابراهیم تهامی مخابره شد. ستاره فوتبال ایران در دهه های 60 و 70 که تیم ملی را در ادوار مقدماتی جام جهانی 1994 و 1998 همراهی کرده بود، در سن 59 سالگی به شکلی ناگهانی دچار این عارضه شد.

در روزهای اخیر پیگیری خبرنگار ما از آخرین وضعیت این چهره محبوب فوتبال خوزستان حکایت داشت و با توجه به بهبود حال وی، تهامی دیشب از بیمارستان مرخص شد. در حال حاضر شرایط ابراهیم تهامی مساعد و پایدار گزارش شده است.

در همین خصوص، بهنام سراج مدیر تیم صنعت نفت که همراه با اعضای این باشگاه با تهامی دیدار کرده بود، در گفت‌وگو با "ورزش سه" اعلام کرد که حال عمومی و ضریب هوشیاری ابراهیم تهامی در وضعیت خوبی قرار دارد و باید دوره نقاهت را سپری کند. او از همه کسانی که در این مدت جویای حال پیشکسوت فوتبال خوزستان بودند نیز تشکر کرد.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.