ادعای نتانیاهو: آمریکا را به جنگ با ایران نکشاندیم

اقتصادنیوز جمعه 29 اسفند 1404 - 02:38
اقتصادنیوز:«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز پنج‌شنبه در سخنانی مدعی شد که اسرائیل، آمریکا را به جنگ با ایران نکشانده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، نتانیاهو ادعا کرد «حرف مضحکی» است که بگوییم اسرائیل، آمریکا را به جنگ با ایران کشانده است.

وی در ادامه مدعی شد که اهداف واشنگتن و تل‌آویو مشترک است.

نتانیاهو مدعی شد که هدف حملات علیه ایران از بین بردن تهدید وجودی علیه اسرائیل است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعا کرد که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا از آن‌ها خواسته است که حملات به میدان‌های گازی را متوقف کند.

وی مدعی شد که آن‌ها مطابق با خواسته عمل خواهند کرد.

این مقام صهیونیستی همچنین با به اذعان به توانمندی ایران در مسدودسازی تنگه هرمز مدعی شد که مسیرهای جایگزینی برای انتقال نفت و گاز به خارج از این تنگه باید پیدا شود.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.