معاون واخ: در حال طراحی رژیم حقوقی تنگه هرمز هستیم

تابناک پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 23:56
جلالوند، معاون وزیر امور خارجه در گفتگو تلویزیونی در مورد تنگه هرمز توضیح داد و گفت: «آمریکا باور نمی‌کرد ایران کنترل تنگه هرمز را به دست بگیرد... همکاران ما در وزارت خارجه درحال طراحی یک رژیم حقوقی جدید در تنگه هرمز هستند.» روایت جلالوند می‌بینید و می‌نویسید.
جلالوند، معاون وزیر امور خارجه در گفتگو تلویزیونی در مورد تنگه هرمز توضیح داد و گفت: «آمریکا باور نمی‌کرد ایران کنترل تنگه هرمز را به دست بگیرد... همکاران ما در وزارت خارجه درحال طراحی یک رژیم حقوقی جدید در تنگه هرمز هستند.» روایت جلالوند می‌بینید و می‌نویسید.
تعداد بازدید : 1
کد ویدیو

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.