اولتیماتوم عراقچی به تل‌آویو: اگر زیرساخت‌هایمان را بزنید، دیگر خویشتن‌داری نمی‌کنیم

اقتصادنیوز پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 17:41
اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه کشورمان در حساب کار بری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اگر حمله به زیرساخت‌های ما تکرار شود دیگر هیچ خویشتن‌داری وجود نخواهد داشت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان در حساب کار بری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: پاسخ ما به حملات دیشب اسرائیل به زیرساخت‌هایمان تنها بخشی از قدرت ما بود. تنها دلیل این خویشتن داری احترام به درخواست‌های کاهش تنش بود. 

 اگر حمله به زیرساخت‌های ما تکرار شود دیگر هیچ خویشتن‌داری وجود نخواهد داشت. 

 هرگونه پایان جنگ باید به خساراتی که به اماکن غیرنظامی وارد شده است بپردازد. 

photo_2026-03-19_17-36-35

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.