تولید شیرخام و لبنیات بی وقفه ادامه دارد

صدا و سیما پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 15:57
گزارش‌های میدانی و اظهارات مدیران واحد‌های تولیدی دامی نشان می‌دهد که تولید محصولات دامی بی هیچ وقفه‌ای ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهدی میرزآقا، مدیر یکی از واحدهای دامی تولیدکننده شیرخام تاکید کرد؛ همه کارگران این دامداری فعالیت خود را با شروع تجاوزگری دشمن، مضاعف کرده اند.

وی با بیان اینکه این اقدام کارکنان، کاملا داوطلبانه و بدون توصیه یا درخواست مالک دامداری بوده، افزود: به محض اینکه کارکنان ما متوجه شدند دشمن امیدوار است با ضربه زدن به روند تولید غذای مردم، به کشورمان لطمه بزند، بصورت داوطلبانه و به مرور حضور خود را افزایش دادند و اکنون می بینیم که همه کارها، حتی نظافت و تمیزی سالن ها بهتر از قبل انجام می شود.

میرزاآقا تاکید کرد: اگر به واحدهای دامی دیگر هم سر بزنید، می بینید که فعالیت آنها هم بیشتر شده و جنب و جوش عجیبی دارند که مایه مباهات صنف ما است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.