حکیم جفریز، رهبر اقلیت کنگره آمریکا گفت: «ما با دولتی مواجهیم که هیچ برنامهای ندارد. دولت حتی برای مردم آمریکا هم توضیح نداده که چرا میلیاردها خرج بمب انداختن به ایران میکند. ترامپ بحران اقتصادی در کشور را فریب میداند و هیچ کاری برای آن انجام نمیدهد. دولت هیچ استراتژی ندارد و ما درگیر جنگ بیپروایانه در خاورمیانه کرده است. دولت فقط از ما درخواست پول میکند و این غیر قابل تحمل است.» اظهارات جفریز را میبینید و میشنوید.
حکیم جفریز، رهبر اقلیت کنگره آمریکا گفت: «ما با دولتی مواجهیم که هیچ برنامهای ندارد. دولت حتی برای مردم آمریکا هم توضیح نداده که چرا میلیاردها خرج بمب انداختن به ایران میکند. ترامپ بحران اقتصادی در کشور را فریب میداند و هیچ کاری برای آن انجام نمیدهد. دولت هیچ استراتژی ندارد و ما درگیر جنگ بیپروایانه در خاورمیانه کرده است. دولت فقط از ما درخواست پول میکند و این غیر قابل تحمل است.» اظهارات جفریز را میبینید و میشنوید.
منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.