رکنا: سخنگوی شهرداری اعلام کرد: ساعت کاری میادین میوه و ترهبار در ایام نوروز از ساعت ۸ الی ۱۳ است.
عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری، گفت: از ۱ تا ۳ فروردین یک جایگاه عرضه میوه و ترهبار در تمام میادین ۲۲گانه ترهبار در نظر گرفته شده است. (این جایگاه به منظور عرضه محصولات پرتقاضا است و شامل فروش مرغ، گوشت و لبنیات و… نمیشود)
وی افزود: از ۴ تا ۷ فروردین تمام غرفههای میادین ۲۲گانه ترهبار فعالیت خواهند کرد.
سخنگوی شهرداری خاطرنشان کرد: از ۸ تا ۱۲ فروردین نیز تمام ۳۱۶ میادین و بازارهای میوه و ترهبار باز خواهند بود.
محمدخانی در پایان اظهار کرد: ساعت کاری میادین میوه و ترهبار در ایام نوروز از ساعت ۸ الی ۱۳ است.
منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.