تأکید بقایی بر ضرورت اعلام بیزاری همه از جنگ آمریکا علیه ایران

صدا و سیما پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 07:17
سخنگوی وزارت امور خارجه بر ضرورت اعلام بیزاری همه از جنگ آمریکا علیه ایران تأکید کرد.

تأکید بقایی بر ضرورت اعلام بیزاری همه از جنگ آمریکا علیه ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اسماعیل بقایی با انتشار پیامی در واکنش به استعفای مدیر مرکز ملی مبارزه با تروریسم در دولت آمریکا، نوشت: این جنگ مردم آمریکا نیست و اعلام بیزاری از آن، حداقل کاری است که هر شهروند یا مقام آمریکایی با وجدان بیدار می‌تواند و باید انجام دهد.

جو کنت، مدیر مرکز ملی مبارزه با تروریسم در دولت آمریکا، ضمن اعلام استعفای خود، نوشته بود: من نمی‌توانم با وجدان راحت از جنگ در ایران حمایت کنم. ایران، هیچ تهدیدی برای ملت ما ایجاد نکرده و روشن است که ما این جنگ را به علت فشار اسرائیل و لابی آمریکایی آن آغاز کردیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.