شبکه گاز در شرایط پایدار قرار دارد

صدا و سیما چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 20:17
مدیر نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: شبکه گاز در شرایط پایداری قرار دارد و در هیچ‌کدام از نقاط کشور دچار محدودیت ارسال گاز نیستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، «محمدرضا جولایی» درباره حمله موشکی دشمن صهیونی - آمریکایی به پالایشگاه پارس جنوبی گفت: ساعت ۱۴ بعداظهر امروز (چهارشنبه، ۲۷ اسفند) بخشی از واحد‌های پالایشی ما در جنوب مورد هدف حمله جنگنده‌های دشمن آمریکایی- صهیونیستی قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه نیرو‌ها و کارکنان این مجموعه در سلامت کامل هستند و آسیب جانی بر اثر این حمله‌ها نداشتیم. هم اکنون همکاران ما در شرکت ملی گاز ایران با حضور کامل در منطقه مشغول عادی‌سازی شرایط هستند.

مدیر نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران بیان کرد: شبکه گاز در شرایط پایداری قرار دارد و در هیچ‌کدام از نقاط کشور دچار محدودیت ارسال گاز نیستیم.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.