پدافند غیرعامل: حمله آمریکا و اسرائیل به پالایشگاه‌های ۳،۴،۶ پارس جنوبی/ تاکنون نشت مواد سمی گزارش نشده است

رکنا چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 16:11
سازمان پدافند غیرعامل کشور در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: تا کنون نشت مواد سمی گزارش نشده و اوضاع توسط فرماندهی ارشد پدافندغیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی در حال مدیریت است. دود سیاه منتشر شده ناشی از سوختن مواد نفتی و هیدروکربن است و نیازی به تخلیه شهر نیست.
پدافند غیرعامل: حمله آمریکا و اسرائیل به پالایشگاه‌های ۳،۴،۶ پارس جنوبی/ تاکنون نشت مواد سمی گزارش نشده است

به گزارش رکنا،  سازمان پدافند غیرعامل کشور در اطلاعیه‌ای در پی تهاجم دشمن به تاسیسات منطقه پارس جنوبی، اعلام کرد: مطابق بررسی‌های میدانی، دشمنان حقیر ملت ایران، امروز چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۴ در اقدامی نابخردانه به پالایشگاه‌های ۳،۴،۶ در منطقه ویژه پارس جنوبی (عسلویه) تهاجم کرده است.

به اطلاع مردم شریف ایران خصوصاً اهالی شهر عسلویه می‌رساند تا کنون نشت مواد سمی گزارش نشده و اوضاع توسط فرماندهی ارشد پدافندغیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی در حال مدیریت است.

دود سیاه منتشر شده ناشی از سوختن مواد نفتی و هیدروکربن است و نیازی به تخلیه شهر نبوده و صرفاً لازم است مردم شهر با توجه به جهت باد که به سمت شمال گزارش شده، فاصله ایمن با تاسیسات را رعایت کرده و با بستن در و پنجره‌ها و خاموش کردن تجهیزات تهویه در منزل بمانند.

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.