به گزارش خبرنگار مهر پیگیری ها از وزارت نفت حاکی است دقایقی قبل پالایشگاه های گازی فاز های ۳ تا ۶ پارس جنوبی مورد اصابت پهپاد های صهیونی آمریکایی قرار گرفته است.
هنوز از میزان خسارات احتمالی خبری نیست.
اخبار تکمیلی اعلام خواهد شد.
به گزارش خبرنگار مهر پیگیری ها از وزارت نفت حاکی است دقایقی قبل پالایشگاه های گازی فاز های ۳ تا ۶ پارس جنوبی مورد اصابت پهپاد های صهیونی آمریکایی قرار گرفته است.
هنوز از میزان خسارات احتمالی خبری نیست.
اخبار تکمیلی اعلام خواهد شد.