وزیر نیرو: کارکنان نیروگاه‌ها سنگربانان تولید برق هستند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 11:00
وزیر نیرو گفت: کارکنان نیروگاه‌های حرارتی این روزها بی‌وقفه در تلاشند تا خللی در تولید برق مورد نیاز مشترکان و تعمیرات و آماده‌سازی واحدهای نیروگاهی برای پیک تابستان سال آینده ایجاد نشود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، عباس علی‌آبادی در جریان بازدید از شرکت قطعات توربین شهریار و تمهیدات صنعت برق حرارتی برای تکمیل برنامه تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی تا قبل از شروع پیک تابستان سال آینده، افزود: با وجود حملات رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به کشور، پرسنل غیور نیروگاه‌ها به عنوان خط مقدم تولید برق در حال تلاش جهادی شبانه‌روزی هستند.

وزیر نیرو تاکید کرد: کارکنان صنعت برق حرارتی این روزها به عنوان سنگربانان تولید برق علاوه بر اجرای پروژه‌های توسعه ظرفیت نیروگاهی در حال تکمیل برنامه تعمیرات نیروگاه‌ها به منظور افزایش آمادگی واحدهای نیروگاهی برای تولید برق پایدار در پیک تابستان سال آینده هستند.

وی با تقدیر ویژه از عملکرد جهادگران صنعت آب و برق، خاطرنشان کرد: مردم عزیز کشورمان هیچگاه تلاش‌های غیرتمندانه اقشار مختلف جامعه در دوران جنگ تحمیلی بر علیه کشورمان برای خدمات‌رسانی به آنان را فراموش نخواهند کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.