عراقچی از جهانیان خواست به کارزار نه به جنگ بپیوندند

خبرآنلاین چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 10:31
سید عباس عراقچی وزیر خارجه کشورمان از جامعه بین الملل خواست به کمپین «نه به جنگ» بپیوندند.

به گزارش خبرآنلاین، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در دعوت از جامعه بین الملل برای پیوستن به کمپین نه به جنگ ناعادلانه علیه ایران نوشت: دشمن همه ما یکی است.

به نوشته تسنیم عراقچی با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس تاکید کرد: شمار فزاینده‌ای از افراد، از جمله در میان مقامات اروپایی و آمریکایی با صراحت اذعان می‌کنند که جنگ علیه ایران ناعادلانه است. شایسته است که دیگر اعضای جامعهٔ بین‌المللی نیز به این هم‌صدایی بپیوندند.
وزیر خارجه کشورمان نوشت: موج پیامدهای جهانی تازه سر برآورده و دامنهٔ آن بی‌تردید همگان را، فارغ از ثروت، آیین یا نژاد، دربر خواهد گرفت. دشمن ما همه، یکی است.

۴۲/۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.