عراقچی: آمریکا نیروهای خود را به هتل‌های داخل شهرها منتقل کرده/ این تقصیر ما نیست تقصیر آمریکاست/ ما این جنگ را آغاز نکردیم ما فقط از خودمان دفاع می‌کنیم+ فیلم

اقتصادنیوز چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 09:20
اقتصادنیوز: عراقچی گفت: در نتیجه تجاوز آمریکا به ما و پاسخ متقابل ما به آنها، کشورهای منطقه هم تحت تاثیر قرار گرفتند اما همه اینها تقصیر آمریکاست ما این جنگ را آغاز نکردیم ما فقط از خودمان دفاع می‌کنیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از چندثانیه،  عباس عراقچی وزیر امور خارجه در گفتگو با الجزیره گفت: ما خودمان را فقط به پایگاه‌های رسمی دشمنان محدود نکردیم هرجا تجمع نیروهای آمریکایی بوده هرجا تاسیسات متعلق به آنها وجود داشته هدف قرار گرفتند؛ برخی از این مکان‌ها ممکن است نزدیک مناطق شهری باشند این تقصیر ما نیست تقصیر آمریکاست؛ آنها نیروهای خودشان را از پایگاه نظامی خارج کرده و به هتل‌های داخل شهرها منتقل کردند؛ در مجموع این رفتار ایالات متحده است که منطقه را به این وضعیت رسانده است.

وی افزود: می‌پذیرم که کشورهای دوست ما ناراحت هستند و مردم منطقه آسیب دیدند و اذیت شدند برای همین پزشکیان از مردم منطقه عذرخواهی کرد زیرا در نتیجه تجاوز آمریکا به ما و پاسخ متقابل ما به آنها، کشورهای منطقه هم تحت تاثیر قرار گرفتند اما همه اینها تقصیر آمریکاست ما این جنگ را آغاز نکردیم ما فقط از خودمان دفاع می‌کنیم.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.