موضع تازه آلمان درباره جنگ علیه ایران؛ آمریکا و اسرائیل پیش از این جنگ با ما مشورت نکردند/ مداخله نظامی نمی‌کنیم

اقتصادنیوز سه شنبه 26 اسفند 1404 - 14:04
اقتصادنیوز: صدر اعظم آلمان درباره حملات به ایران گفت: آمریکا و اسرائیل پیش از این جنگ با ما مشورت نکردند. این پرسش که آلمان چگونه از لحاظ نظامی مداخله خواهد کرد، مطرح نیست. ما این کار را نخواهیم کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، فریدریش مرتس صدراعظم آلمان با اشاره به تحولات منطقه به ویژه جنگ علیه ایران تصریح کرد: منطقه نباید وارد جنگی بی پایان با اهداف نامشخص شود.

وی اضافه کرد: این جنگ باید با یک راهبرد مشخص پایان یابد.موضع ما همچنان مخالفت با مشارکت در این جنگ است.

صدر اعظم آلمان افزود: آمریکا و اسرائیل پیش از این جنگ با ما مشورت نکردند. این پرسش که آلمان چگونه از لحاظ نظامی مداخله خواهد کرد، مطرح نیست. ما این کار را نخواهیم کرد.

رسانه آمریکایی نیویورک تایمز نیز روز دوشنبه به نقل از سخنگوی دولت آلمان اعلام کرد که برلین اعزام هرگونه نیروی کمکی برای همکاری با آمریکا در به اصطلاح بازگشایی تنگه هرمز را رد کرده است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.