فسخ قرارداد پیش روی استعدادیاب‌های پرسپولیس

همشهری آنلاین سه شنبه 26 اسفند 1404 - 12:28
باشگاه فوتبال پرسپولیس برنامه جدیدی برای استعدادیاب‌های این باشگاه دارد.

به گزارش همشهری آنلاین، پس از تغییر مدیریت در باشگاه پرسپولیس، کادر مدیریتی جدید برنامه‌های تازه‌ای برای این باشگاه در نظر دارد.

یکی از برنامه‌های مدیران جدید باشگاه پرسپولیس، فسخ قرارداد با استعدادیاب‌هایی است که در زمان مدیرعاملی رضا درویش به این باشگاه ملحق شدند.

مدیران باشگاه پرسپولیس معتقدند که این افراد تا به حال هیچ اقدامی در جهت کشف استعدادهای جدید نکرده‌اند و خروجی آن‌ها تا به حال، صفر بوده است.

به نظر می‌رسد جذب این استعدادیاب‌ها از سوی رضا درویش (که عمدتا از پیشکسوتان پرسپولیس هستند) بیشتر از آنکه دلیل فنی داشته باشد اقدامی بوده برای ساکت کردن پیشکسوتانی که پیش از این در رسانه‌ها منتقد بوده‌اند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.